AMBTSWISSEL
KIWANIS LIER TWEE NETEN

Het werkingsjaar bij Kiwanis Lier Twee Neten loopt alweer ten einde, en dit betekent dat het tijd is voor een nieuwe voorzitter om de leiding te nemen.

Kiwanis Lier Twee Neten heeft nieuwe voorzitter

Het werkingsjaar 22-23 loopt bij Kiwanis Lier Twee Neten alweer ten einde, en dit betekent dat het tijd is voor een nieuwe voorzitter om de leiding te nemen. Tijdens een feestelijke bijeenkomst die plaatsvond tijdens het weekend van 30 september 2023, werd de fakkel officieel doorgegeven aan de nieuwe voorzitter, Carlos Van der Perre. Deze bijzondere gebeurtenis vond plaats in het prachtige Château de Vignée in Rochefort.

Kiwanis Lier Twee Neten is een dynamische en servicegerichte organisatie die zich inzet voor het verbeteren van het leven van kinderen. Elk jaar organiseren we tal van evenementen om fondsen te genereren voor verschillende goede doelen en maatschappelijke projecten.

Het afgelopen jaar onder het voorzitterschap van Stijn Caels was er een vol hoogtepunten en prestaties. De club organiseerde succesvolle evenementen, zoals fundraisers en activiteiten om de gemeenschap te ondersteunen.

Stijn Caels, de voormalige voorzitter van Kiwanis Lier Twee Neten, blikt tevreden terug op zijn jaar van dienst en benadrukt de kracht van de club in het creëren van positieve verandering in de samenleving. Het afgelopen werkjaar zamelde Kiwanis Lier Twee Neten een recordbedrag in van bijna 55.000 euro. Hij bedankte alle leden voor hun toewijding en inzet en gaf de fakkel door aan Carlos Van der Perre, die beloofde om de missie van Kiwanis voort te zetten. Carlos Van der Perre heeft een sterke visie voor de toekomst van Kiwanis Lier Twee Neten. Hij is vastbesloten om de club verder te laten groeien, meer steun te bieden aan kinderen in nood en de gemeenschap te blijven dienen met passie en vastberadenheid.

We kijken uit naar de vele projecten en evenementen die Kiwanis Lier Twee Neten het komende jaar zal organiseren en we zijn ervan overtuigd dat ze blijven bijdragen aan een betere toekomst voor kinderen en gemeenschappen in de regio Lier.

recent nieuws

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.