Geschenkmanden voor Kerstmis

Kiwanis Lier Twee Neten verkoopt geschenkmanden vol lokaal lekkers uit Lier. De opbrengst gaat naar goede doelen die zich inzetten voor kwetsbare kinderen.

Geschenkmanden voor kerstmis

Ook goede doelen werden dit jaar hard getroffen door het coronavirus. Daarom verkoopt Kiwanis Lier Twee Neten geschenkmanden vol lokaal lekkers uit Lier. De opbrengst gaat naar verschillende goede doelen die zich inzetten voor kwetsbare kinderen.

“In een normaal jaar organiseren we verschillende evenementen om geld in te zamelen voor goede doelen”, zegt Kris Trovisi, voorzitter van Kiwanis Lier Twee Neten. “Maar door COVID-19 konden onze benefietavond met Rob Vanoudenhoven en ons zomerfestijn niet doorgaan. Daarom zetten we deze actie op. Want kwetsbare kinderen mogen niet de dupe worden van de coronacrisis.”

Dankzij verschillende lokale handelaars kon de serviceclub maar liefst 100 geschenkmanden vullen met Lierse vlaaikes, een Zimmertorenkoek, schapenkoppenpralines, de Gault&Millau chocolatiergids 2021, bier, wijn (inclusief Kiwanis wijnglazen) en kortingbons. De geschenkmanden worden verkocht via facebook.com/kiwanisliertweeneten en via de leden van Kiwanis Lier Twee Neten.

Met de verkoop van de geschenkmanden en de verkoop van wijn en champagne hoopt de serviceclub tussen € 10.000 en € 15.000 te verzamelen. De opbrengst gaat volledig naar goede doelen zoals het jongenstehuis van Don Bosco in Vremde, TEJO Lier, Kinderbrandwondenfonds, Stichting Pelicano en nog veel meer.

“Al meer dan 20 jaar steunt Kiwanis Lier Twee Neten verschillende organisaties die werken rond het welzijn van kinderen in de ruime regio rond Lier”, aldus Trovisi. “Door de coronacrisis zijn minderbedeelde kinderen en jongeren nóg kwetsbaarder geworden. Daarom is het dit jaar belangrijker dan ooit om deze goede doelen te ondersteunen.”

Kiwanis is een internationale serviceclub met lokale afdelingen, die sterk inzetten op het welzijn van kinderen en het verbeteren van hun levenscomfort. Kiwanis Lier Twee Neten is de afdeling van Kiwanis uit Lier. Alle opbrengsten van hun acties gaan volledig naar concrete acties en goede doelen ten voordele van kwetsbare kinderen en jongeren.

recent nieuws

Blijf op de hoogte

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.